Niloss Kızlar kızım geceleri çok geç uyuyor 12-.12.30 gibi ondan mı bilmem gündüzleri iki uyku yapıyor. Ne yaptıysam döndüremedim uykuyu seviyor galiba.. 😂 sizce normal mi?
_tospikannesi Niloss sabah kacta kalkıyor gec yatınca canım. Benimkide 2 uyku yapıyor sabah 8 de uyanıyor tek uykuya dayanamıyor 2 uyku yapıyoruz bizde