Leyla1161 Merhaba kızçeler bugün 5.ayımıza girdik ama kızımın dişlerinde aşırı derece kaşıntı var kabarıklıkta var bu yüzden doktor dencol jel yazdı günde 2kere sürmemi söyledi bu jeli kullanıpta memnun kalan var mı ?
Ziyangil Leyla1161 ben osanit diş topu kullanıyorum tamamen bitkisel diğerlerine güvenemiyorum çok oğluma çok i geliyor
Leyla1161 Doktorun yazdığını kullanmak daha mantıklı değil mi ki canım bilemedim zararsız dedi oysaki🙄