DefneRana3881 Yok ikisini karıştırıp kafasına sürüp 5 dk falan bekleyip hafif hafif parmak ucu ve tırnakla kaldırdık. Ama tırnak derken kazımak şeklinde değil, zaten karbonat yarayı yumuşaklaştırıyor siz de hafifçe üstünden kaldıracaksınız. Bebek tarağı ile de yapabilirsiniz. 👍