Sermin03 Bebeğim gece uyurken hep üzerini açıyor örtünmek istemiyor bi kaç yere baktım ama çok pahalılar kullanan varsa nerden ne kadara aldı memnun mu acaba
mermik Sermin03 uyku gurusunu yazın almıştım. Tog değeri düşük bence bu havalar için uygun değil. Su an woolnat uyku tulumu kullaniyorm ondan memnunum
mermik Sermin03 uyku gurusundan da memnunum 🤭 uyku gülüşünü yazın 160 a almıştım woolnati da 340a trendyoldan ikisini de