Merhaba eşimde sıfır değer de bebek arabası var. 1 defa yarım saat kadar dısarıda kullandık sadece. Kız kardeşim istediğim modeli alınca bu elimde kaldı. 580 TL ye almıstım 200 TL ye satabilirim. Birebir resim atamıyorum şuan evimde olmadığım için. Siyah gri tonlarında elimde olan. Alttaki internetten alıntıdır model görme amaçlı koydum
