Merhaba, bebeğim 7 aylık ve alt iki dişi 5 aylikken çıktı. İki üç haftadır sürekli ısırıp duruyor göğüslerimi şuan iki taraf da paramparça halde. Göğüs ucu silikonu kullanmayı çok denedim memeyi ağzına almayı ya reddetti ya da onu da sürekli ısırmaya basladi. Uyutup emzirmeyi deniyorum en başlarda rahat oluyordu ancak şimdi uyurken bile ısırıyor. Mama vermeyi denedim mamayı ve biberonu kesinlikle reddediyor istemiyor, zorlasam da almıyor. Süt sagip vereyim dedim o kadar paramparca ki göğüs uçlarım makinenin vakumdan bile canım çok yanıyor. Her emzirmem ağlaya ağlaya canım yana yana oluyor. Tekrar tekrar isirmasa sorun olmayacak ama yara haldeyken yine isirinca deli gibi canım yanıyor. Ne yapacağım bilmiyorum, benimle aynı sorunu yaşayip çözen varsa kurban olayim yardım edin, lütfen çok zor durumdayim 😢😢😢