merlin_hypatia şunu demek istiyorum denemeden almak ilk zamanlar için pek sağlıklı değil. Çünkü ayak yapıları daha oluşmamış oluyor bebeklerin. Bazı ayakkabılar parmak ucundan tam gelse bile yanlardan sıkma yapabiliyor. Üstten sıkma yapabiliyor. Zaten öyle uzun süreli giyemiyorlar haklısınız ama yine de denemeden almak çok doğru gelmiyor bana. Ama olmaz ve değişim şansınız varsa alın tabi.