Gunesimm1 bebeğim 11aylık bu durumu bende çözebilmiş değilim, halbuki doğduğundan beri dikkatli davranıyorum. Araştırdığım kadarıyla yeni yeni emeklemeye yürümeye başladıkları için bu şekilde davranabilirlermiş. Ama bizimki biraz fazla gibi geliyor, resmen söyleniyor, kendini sıkıyor titriyor yani düşün. Bende kendi haline bırakmaya çalışıyorum stres atsın diye engellemiyorum yada başka bişeyle oyalamıyorum. Oda bir süre sonra oyununa devam ediyor