Arkadaşlar. 3+1 olarak atandım. 3 yılı bitirdim. Bu sene son yılım. 2 ay once dogum yaptım. Annelik iznim bitti 1 ay heyet aldım. Sorum şu bı yıl içeriside kaç kere heyet raporu alabilirim? Heyet raporu tayın donemımı uzatırmı? Kadroya gectım ama yinede riske atmak istemiyorum.