Biz casual cadillac travel sistem bebek arabası aldık. Puseti doğumdan itibaren kullanılabilir bel destekli falan ama bebeği koyduğumda rahat olmuyor, yatar pozisyonda durmuyor yani. Boynu beli bükülüyor kullanmıyorum o yüzden. Bebeğim 1 aylık şuan. Siz nasıl kullandınız puseti? ☺️