Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 4 ay 10 günlük 4. Aya kadar akşam 10 da uyuyup sabah 6 da sadece mama için kalkıyordu bu aya girdiğimden beri geceleri saat başı uykusunda çığlık atıyor ve bütün gece neden oluyor böyle çok korkuyorum sizlere sormak istedim doktora gitmeyi düşünüyorum artık acaba bir rahatsızlığı mı var diye gaz desem değil her gün düzenli damlalarımızı kullanıyoruz yani ben bu aya girdiğimden beri kendi çocuğumu tanıyamıyorum neden böyle