eylulbebesi merhaba, öğlen bebek açken ek gıda verilip ardından mama yada anne sütü verilir. Açken verilmesindeki mantık bebeğin ek gıdayı reddetmemesi. Öğlen verilmesi de bebekte herhangi bir rahatsızlığa yol açtıysa eğer gün içerisinde gözlemleyerek fark etmek, gaz, kabızlık vs yaptıysa gece uykusunun etkilenmemesi. 10,5 aylık oğlum. Sebze yemeği, balık vs’yi hala öğlen veririm. 17.15’te çorba içer sadece ki gece rahatsı etmesin. 18.30’da da küçük bir meyve.