Arkadaşlar bebegim 7 aylık geceleri çok sık uyanıyoruz artık uykusuzluktan bayılmak üzereyim. Anason da fayda etmiyor. Dişten büyük ihtimalle diye düşünüyorum. Geceleri uykusu kaçıyor saatlerce konuşuyor uyumak istemiyor. Başka önerebileceginiz birşey var mı anason dışında hem diş sıkıntısını biraz rahatlatıcı hemde uyumayı sağlayacak? Bir de doktorumuz odanı ayır ayırmadığın sürece uyanmalara devam edecek dedi doğru mu acaba yaa daha çok küçük ayrılmak için :/