Günaydın kızlar. Benim oğlum yaklaşık 2 aydır yürüyor. 19.5 aylık. Yani şöyle koltuklardan koltuğa gidiyor. Oyuncağı alıyor bana getiriyor. Babasına, dedesine, bana geliyor. Yürümesi de çok güzel. Yürürken duruyor ilerliyor. Düz ilerlerken dönüyor başka yöne gidiyor gayet iyi. Ama odanın daha uzak kısmına gitmiyor. Evim amerikan mutfak o kısma gitmiyor. Ben ordaysam yanıma geliyor. Kendi odasına gitmiyor illa elimden tutuyor gitmek isteyince. Hatta parmağımdan tutturuyorum çok hafif varla yok arası. 11 aylık sıraladı. Tam 6 ay sıraladı. Cesaret gelmedi ki hala öyle
doktora gitsem doktor napcak yürüyor zaten. Beler önerirsiniz cesaretsizlikten mi kendi gitmiyor sizce başka şey var Mıdır