Selam güzel anneler,5 buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım,20 kilo aldım hamileliğim de 1 ocak itibariyle diyet ve spora başladım,Leslie yapıyorum eliptiğe biniyorum,fakat sezaryen yerim sızlıyor, halbuki karın kasımı zorlayacak egzersizler de yapmıyorum,sezaryen olan arkadaşlar sizler kaçıncı ayda spora başladınız sizde durumlar nedir?şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için😘