Snmtt Mirzam ben hepsini denedim hemen hemen en tok tutan bebevita oldu. Ama yine de mucize beklemeyin tabi😀
ikipasa_annesi Mirzam 3 aylık evolvia kullanıyoduk içmek istemiyor bu aralar hipe geçtik ama bunuda pek istemiyor bide sma yı deniycem
Mirzam DerinSelin bende hiç kullanmadım merak ettim kullanlarda işe yaradımı oğlum gece çok sık uyanır oldu denemek istiyorum 🙄
DerinSelin Mirzam bzim cok sık uyanmiyor 4 yada 4.30 saatte bir ruya ogünu yapiyorum. Gece 12 de besliyorum sabah 4.30 gbi besliyorum zaten uyanmadan besledigim icin yedigi gibi uyuyor. Ama tok tutmasi daha iyi diye duydum bu mamalarin. Gece 12 de besleyip sabah 7 de uyanan varmis neden oyle olmasin 😁🙈
Snmtt Mirzam ek gıdaya geçtiğimiz zaman vermiştim düzenli kullanmadık şimdi 9 aylık ara ara veriyorum hala 2 gündür biberonda veriyorum hero Babynin organik Elmalı olanını ama sık acıkıyor yani etkisi olmadı 🤷🏽♀️ Gerçi bizim dişler çıkıyo ondan da uyanıyo ama
serebro Mirzam +6 ay olanları denedim 2 kaşık zor yedi hepsi çöp oldu. Çok seven bebek görmedim ben zaten uyku olarak da bir ise yaramıyorlar
elif5151 DerinSelin yok cnm Bn verıyom kaşık mama 1.5 saat sonra emmeye kalkıyor dış dönemi belki ondanda böyle
Handeyavuz Biz De hipp organik combiotic kullanıyoruz memnunuz kolik kızımın gaz sorununu çözdük gaz yapmıyor 9 da uyuyor 3 te yada 4 te uyanıyor içiyor mamayı bir daha sabah 7 bucuk 8 gibi uyanıyor içiyor uykusu düzenli çok şükür 🙏👍