Selam anneler , bebeğim 5 aylık ve yüzünde geçmeyen egzama var. Mustelanin kremini kullandım geçmedi . bepantolun sensiderm kremini kullandım fayda göremedim.Pandemi döneminde ne kadar hastaneye gitmeye cekinsemde mecbur kaldım ve gittim.dojtoeun verdigi kortizonlu ilaçlarla geçti fakat ilacı bırakınca tekrar yenilendi şuan yine eskisi gibi yüzü ne yapabilirim , başına böyle bir durum gelen var mı 😭