Essem Merhaba hanımlar benim bebegim 8 aylik olacak. Sut alarjisi ve yumurta alarjisi var. Fakat 9 aylik asisi icin yumurta dene dedi doktor. Bi huzursuzluğu yok kızarıklık da biraz yanağında oldu. Kaka sayısı ise normal. Yumurtaya devam etmeli miyim
GizemKaan Essem yanağında belirti vermiş, bence tüketmeyin derim. bizde de vardı yumurta süt alerjisi. süt alerjisi geçti. Yumurta tüketince şuan sadece pişik oluyor. Ve vermiyorum ben. Katı bi diyet yapmadan bu alerji geçmiyor maalesef
Essem GizemKaan biz test yaptirmadik ama belirtiler vardı 4 aydır süt urunleri yumurta alarjisi katı diyet yapiyorum yumurtayı ek gıdaya başlarken bile vermemiştim 9 aylik aşısı için denemiştim emin oldum en azindan
Essem GizemKaan yalniz şu var iki gun bi çay kaşığı ve bi tatlı kaşığı olmak üzere yumurta verdim cok tepkisi olmadi bi iki nokta oldu kremle gecti dün de dana etı yemiştim onda olmuş olabilir bi süre sonra yumurtayı tekrar deneyeceğim bakalim
GizemKaan Essem aslında en sağlıklısı bi test yaptırmak. Ben test yaptırdıktan sonra neler neler çıktı🤦🏻♀️
Alpaslaninannesii Essem bizede yapmadilar bizde 6 aylik olcaz doktor yumurtayi dene diyor ben korkuyorum siz ne kdr verdiniz ?
Essem Alpaslaninannesii 3 gün denedim ama son denediğim gün dana eti yediğim için anlayamadım alarji var mı yok mu çünkü dana eti bizde alarji yaptı. Bir süre sonra yine deneyeceğim yumurtayı