Masterchef Bunu kullanan var mı varsa 53 günlük bebeğime 3 damla veriyorum ama içeriğinde 1 puf 3 damladır yazıyo gibi anlıyorum doğru mu anlıyorum . Kullananlar bebeklerine kaç damla veriyor yani fazla mı veriyorum anlamadım
Masterchef Sumeyyebaglan yani pufu 1 kez sıkınca 1 damla geliyo ya o damla 3 damla değerinde değil mi doğru anlıyorum
Masterchef Prensesannesii34_ yani pufu 1 kez sıkınca 1 damla geliyo ya o damla 3 damla değerinde değil mi doğru anlıyorum
krzburcu Masterchef benim bebeğim 3 buçuk aylık eczacı bize günlük 1 damla şeklinde söyledi.icinden çıkan damlalikla 1 damla veriyorum .üzerinde 4-10 yaş arası 1 puf yani 3 damla yazıyor.demek ki 1 damla verilmesi daha doğru.o damlaligi oraya bosuna koymamışlardir heralde.
Medusafer krzburcu genelde doktorların çoğu hatta bugüne kadar benim.duydugum hep günde 3 damla diyor eczacıya değil de doktora güvenmek daha doğru bence