Bsrylmz insAllah ya akşamda böyle izlediğim çocuklar gibi gözlerini yukarı kaydırdı kasılır gibi oldu iki kere yaptı diyorum ben mi çok evhamliyim yoksa oglumdami var bişey sonra gözlemledim bidaha olmadı hiç. sanırım çok evham yapıyorum bebek yapar diyorum sonra korkuyorum filan psikolojim bozulcak sonunda🤷🏼♀️