yavrukussss evet gözlerini yukarı doğru kaydırıp uykuya geçişlerinde yapıyor bazen tam uyuyacakken açıp tekrar aynısını yapıyor , benim oğlum bildiğiniz nöbet geçirdi çocuk nöroluğuna götürdüm epilepsi şüphesi yüzünden EEG falan çekildi takip altındayız biz ,videosunu izlettim gözlerini kaydırma hareketlerini yaptığı bunlar da küçük atak olabilir mi diye bazı durumlar da evet olabilirmiş ama uykuya geçişte çok normal henüz göz kasları yeterince gelişmediği için bunu çok sık yaparlar dedi şaşılığa gelince de yakına bakmaya çalıştığı için yapıyor dedi