Tugce26 Oğlumun yuzunde kırkı cıkmadan once kırmızı kırmızı benekler ckmisti doktoru gecer demisti ama hala gecmedi biz 2 ay 9 gun olduk ve kaşınıyor sanırım yüzüne çok saldırıyor bu durumu yasayan var mi cok sinirlerim bozuluyor 😭
melegim26 Tugce26 bizimde vardi 2.aydan sonra geçti geçer merak etmeyin hemen alerji diye de düşünmeyin ben öyle yaptim boşuna düşündüm. Hatta dedim isilik olsa bu kadar uzun sürmez falan ama geçti çok şükür
Tugce26 2205 3 tane cocuk doktoruna daniştim 3ude süt egzemasi gecer bunlar diyolar ilacta vermiyorlar 🤷
Gulsah17 Aynı durumu yaşadım ve malesef süt ve yumurta alerjimiz çıktı ihmal etmeden bir alerji testi yaptırın derim.
Berrrrrooooo Tugce26 bizdede vardı doktorumuz mustela bebek yüz kremi önerdi 2 güne hiç bişeyi kalmadı allerji deglse tabi
elifbarcin65 Tugce26 korkutmak istemem bana benimde oglumun 11 gunlukken burnunda sivilce cikti sonra büyüdü nohut ksdar oldu ve çenesinde kollarinda vs. Cikti doktor enfeksiyon kapmis dedi suan yogun bakimda 1 haftadir😶
Xyz1234 Tugce26 https://www.dermoeczanem.com/mustela-stelatopia-emollient-face-cream-yuz-kremi-40-ml?gclid=EAIaIQobChMI983Zht6R7gIVhZSyCh0k2AI4EAQYBSABEgJ4svD_BwE Link koydum ama o siteden almadım ilk önüme o cıktı diye ordan yolladim araştırın öyle alın siz
Bus-raa Tugce26 benim bebeğimin yüzünde de çıkmıştı doktoru hassas cilt dedi bi ilaç verdi sürünce geçti tekrar çıktı tekrarladı ama kremi sürünce iki günde geçiyordu sanırım biçık bebekte oluyo bu sivilceler
Minikimom Bizde de oldu,doktor peitel diye bi krem yazdı 3 gün kullan geçer dedi bir günde etki etti.