Belinay_24 Belinay_24 bizde aynı durumdayız atak haftasındayız ondan sanırım cok zor geçiyor 😔 gece beslenmemizi ikiye düşürmeye çalışmam lazım nasıl olacak bilmiyorum sizin nasıl gece beslenmeniz
PrensesimDuru Belinay_24 valla memeye alışmış benim kız.Emerek uyumaya alıştı maalesef atak dönemiyle birlikte. Her uyandığında istiyor ki saatte bir uyanıyor düşünün artık halimi.
Belinay_24 PrensesimDuru inanın bende aynıyım sabaha kadar meme de kucakta uykusu açılıyor bazen gunduz gibi enerjik oluyor gecenın bir yarısında 😏
yusufumyasemin PrensesimDuru 2 2 buçuk gibi uyanıyor sabaha kadar uyukluyor yatağına bıraktırmıyor geri uyanıyor ama hep uyudu uyicak gibi bekletiyor bizi sonunda sabah ediyoruz 🥴
PrensesimDuru Seyhan06 kesinlikle gündüz uyumuyor hiç ama yine de çok uykuyu aramıyorum sanırım vücut alıştı ama hiç gece olsun istemiyorum 🥲