Busra1998 doktoruma göre bebek uyanmıyorsa eğer gece beslenmeden uyuma süreleri;
2 aylık 4-5 saat
3 aylık 6-7 saat
4 aylık 8-9 saat
5 aylık 10-11 saat
6 Aydan sonra gece beslenmesi kesilebilir ya da 1 kez beslenmeli. 9. Ayda kesilmeli, hadi yine bırakamadın en geç 1 yaştan sonra devam edilmemeli. 11 aylık olmak üzere oğlum, 23.00 gibi bir kez emziriyorum, 1 yasında bırakacağım inşallah.
ben rüya öğününe 7. Aydan sonra döndüm, çok pişmanım geç kaldım diye. Tam zamanında geçmişsiniz. 5,5 aylık olana kadar oğlum gaz yüzünden ya da emzik ağzından düştüğü için uyanırdı, sorunu çözüp uyurdu. 5,5 Aydan sonra ise gece 4-8 kez uyanıp emmeden asla uyumaz hale geldi. Emmesi de sorun, reflüsü ve 7. Aya kadar süren gaz sancısı var. Herşey tepetaklak oluyordu gece. 4 Aydan sonra rüya öğününe dönsem sorun yaşamazdım diye düşünüyorum hep.