Kizlar, kizim 18aylik. Oldum olali istahli bir bebek degildi. Ek gidaya basladigimizda herseyi reddeddi. Aylarca sadece zorla pirinc ununa alistirabildim onu yedi gece yatmadan once. Kabizlik problemi yasadik 1 yasina kadar. Pirinc unundan dolayi oldugunu anlayinca vermeyi hemen kestim. Bi ara duzeldi corba yemeye yavas yavas farkli seyler tatmaya basladi tam duzeldi derken suan en az 3 aydir yine bise yemiyor. Corbayi bile bindebir keyfi isterse iciyor. Ara ara patates kizartmasi, makarna, yogurt yiyor. Yemedigi icin tekrar kabizlik problemimiz basladi. Resmen karni ac yatiyor. Emziriyorum bgun yatirdiktan snra 3 defa uyanip meme diyip agladi emzirdim yatirdim. Suan 5ten beri ayaklarimda salliyorum emziriyorum emip yatiyor bidaha. Ac farkindayim. Tavsiyeniz neler? Memedenmi kesmeliyim? Duzene binermi oyle acaba yemesi🤦♀️ Cok zor Durumdayim.