oznurinan canım bizimde olmuştu bende pişik sandım ama doktor pişik değil enfeksiyon demişti popo tarafından başlarmış pişik önce bende bizim bezini kullanıyorum bizim idrarında enfeksiyon varmış o yüzden öyle kırmızıydı sonra krem ve şurup verdi geçti pişiktir deyip ihmal etme götür canım doktora