Karenimmm merhaba. Yumurta beyazı alerjik olması nedeniyle 1 yaşa kadar yasak. Bir gıdacı olarak olarak söylüyorum bal da farklı bir bakteri olduğu ve bebeklerde sindirimi ve emilimi olmadığı için zararlı. Ama yumurta da o durum yok. Evet yüksek derece de alerjik. Fakat her bebek bir değil. Ben ek gıdaya başladığım da çırparak güzelce pişirip omlet yapıp yedirdim herhangi bir sıkıntı olmadı. Haşladığım zamanlarda beyazı vermedim ama omlet de yedirdim. Denemeniz de bence sakınca yok ki Dr bir bildiği olmasa söylemez.. Yine de size kalmış. 1 yaşa kadar yumurta beyazı yemese bişey kaybetmez sonuçta