MH34 Kızlar sütü dolaba koyduk diyelim eve gitmem 2 saati buluyor malum istanbul. 2 saat yolda süt bozulurmu ya siZce gider gitmez buzluğa atsam siz nasıl yapıyorsunuz?
zehra76 Oda sıcaklığında 3 saat kalabiliyor. O yüzden ömrünün bir kısmını tüketmiş oluyor. Hemen tüketmek daha doğru