Beyazcikolata Sağlık ocağındaki hemşire 9.ayda yapılıyor dedi. Doktorumuz 5.ayda yaptırmalısınız dedi. Sizler ne zaman yaptırdınız 🤨
Gok_53 Beyazcikolata 7.ay ve 13. Ayda iki doz yapılabilir. Ama bize de doktorumuz 1 yaşında tek doz yapılmasının daha uygun olduğunu söyledi . Sanırım her doktor farklı uygulama yapıyor. Yaptırıp yaptırmamak sana kalmış yani 9. Ayda ya da bir yaşında da yaptırabilirsin geç kalmış olmuyorsun canım
Mom076 Beyazcikolata bebegım 5 aylık oldu dedıgınız aşı yarın yapılıyo 5 .ayda vuruluyor bızımde randevumuz yarın
Beyazcikolata Arafinannesi Aa galiba her doktor farklı. 🤔 5.aydan başlayıp 15.aya kadar toplam 6 aşı olması gerek dedi
Beyazcikolata 5-6-7-13-15 Özel aşılar yapılması gerek dedi tamam dedim ama sağlık ocağındaki hemşireye yazdım bilgim yok sadece 9.ayda yapıyoruz burda ama doktordan onaylı kağıtla gelirsen yaparız dedi 🤷🏻♀️
ozge3747 Beyazcikolata Hemşire devletin aşısından bahşediyor muhtemelen. Özel aşılar bebeğin ayına göre planlanıyor. Doktorunuz ne dediyse onu yapın.
busekkuzey Beyazcikolata bizimde 3 5 13. Üç doz uygulayacak bı yanlışlık yok her doktor farklı uyguluyor
Aymel Beyazcikolata biz 4. Ayına girince yaptıracak doktorumuz öyle söyledi iki hafta sonra yani 🤷🏼♀️