Arafinannesi Kızlar hayırlı geceler oğlum bugün itibariyle 3 aylık oldu şükür kusar diye korkumdan hep yan ve reflü yatağında yatırdım devam edeyim mi yatırmaya yoksa kaldırayım mı yani kussada sorun olur mu bu aydan sonra?
Gnladymn Benim kızım 9 aylık ben hala kullanıyorum ama bizim reflu devam ediyor ben açıkçası korkuyorum geceleri de mama yediği için. Doktorumuza sormuştum 1 yaşa kadar kullanabilirsiniz dedi daha emniyetli buluyorum ben o yüzden
Arafinannesi Gnladymn anladım canım bizimkinin reflüsü kusması yok şükür ben tedbir amaçlı almıştım ama bende bi süre daha kullanayım o zaman..