Elizeliz merhabalar 19 ayı geride bıraktık yazdıklarınızı kendim yazmış gibi hissettim , azı dişler patlamak üzere ve ne yaşıyorsanız eksiksiz yaşamaktayım … tükenmek üzereyim uykusuzluk bel ağrısı emzirmekten oluşan Demir eksikliği vs ne desem ki … yalnız değilsiniz burda bir yerlerde sizinle aynı şeyleri yaşayan bir anne var . Bazen anneliğimi sorgulamama sebebiyet vermeye başladı bu durumlar .ben de sizin gibi çaresizin ama umarım ki geçecek, çok dua ediyorum çok 🙏