Anne06_ bu Instagram’da hekimanne nin önerdiği bir şurup,moms lap adı Armin ilacın.Aksam yemeğinden sonra veriyorum 6.aydan itibaren veriliyormuş.Faydasıni gördüm ben,o kadar üzülüyordum ki anlatamam,delirecek gibiydim artık sabaha karşı uyudugumuz oluyordu hadi onu geçtim öğlen 11 12 de uyuyordu bazen 🥺