Bebeğim 7 günlük birbirimize alışmaya ve çözmeye çalışıyoruz fakat anlayamadığım bir konu var oda gaz 🙄 emzirdikten sonra ve emzirirken uykuya dalıyor gazını çıkartmaya çalışırken haliyle uyanıp tekrar meme istiyor ya da gazı olduğu için çıkartamayınca ağlıyor sinirleniyor aranmaya başlıyor bu sürekli böyle döngü halinde devam ediyor, neyi nasıl yapmam gerekli bilmiyorum. Siz böyle bir durum yaşadınız mı nasıl baş ettiniz ?