Hayırlı geceler kizlar bu aralar göğüslerim olduğundan da yumuşak oğlumu emzirirken birini emince diğeri sızlar akardı artık oda yok acaba sütüm mü çekiliyor bebeğimin kilosu iyi şuan süt alerjimiz çıktı dün doktora gittik 1 hafta sonra da kontrolümüz var şu anlık kilosu iyi haftaya tekrar bakicak kilosuna kontrole gittiğimizde sütümün azalması beni çok strese soktu 😔 şuan mamada veremiyorum günde 2 kez veriyordum doktorum kes mamayı dedi alerjisi varsa özel mama kullanicaksiniz dedi testlerimiz yarın yapılıcak hala direniyor acaba acmı ki 🤦