Simiyy ben napiyordum önceden oglum daha yoktu meydanda tabi🤣🤣ornegin birisi aradi geliyorum diye hemen mopun uzere yumusatici döküp parkeleri siliyordum cok guzel kokuyordu…ozellikle kizatmalardan sonra ister istemez kötü kokuyor..deneyecegim söylediğini kuzum🌸