Çocuğum doğmadan trendyoldan bepanthol pişik kremi almştm !! Son kullanma tarihidee 2022 !! 1 aydırda kullanıyorum!! Kokusu aynı motor yağı gibi ve sürdn mü sanki 10 kg yağ sürmüşsün !! Bi terslik vardıı belli ama belki pişik kremi böyle kokuyordur dedim !! Sonra eşim eczaneden çanta boyu aldıı çantaya koymak için , kremin kokusu bambaşkaa . Ve araştırdm kii sahteee !! Barkod ksmında 4 çizgi ve CE yazısı yok !! Demem o kii netten iyice araştırmadannn kesinlikle almayın . Kii trendyola güvenip aldm !! Şuan çok sinirliyimm oğlumaa 1 aydır kullanıyorum 😭