Nurhan88 benimde bugün 40. günümdü bende ilk gece kendim baktım bebeğime hiç yatmadım desem yanlış olmaz o günden bu zamana kadarda ağlasa uyansa filan hep kendim kalkıp aldım filan ama çok şükür bişey yok, artı bendede enfeksiyon olmuştu karnımda şişlikler vardı kesinin üstünde ilaç ve krem kullandım ama kanama olmadı o şekilde onla alakalı değildir