Kızlar merhaba acıl yardıma fıkıre ihtiyacım var nolur bılgısı olan yazsın. Kzıım 12 gunluk sarılıgı vardı kakası ile atmaya baslamıstı ama son 2 gundur kakasını yapamıyor ıkınıyor edıyor ama kakasını yapamıyor gece bu saatlerde olunca aglama krizlerine girmeye basladı 2 3 gundur bılgısı olan varsa yazabılırse cok sevınırım kabız mı oldu bebegım normal mı bu ağlama nobet lerı neden. Doktor kontrolumuz salı gunu. Salıya kadar kendım yapabılecwgm bısseyler var mı tavsiyelere acıgım