mirayilknurtolga Bebegimm42 değişiyor sanırım. Benim bebeğim açık kumral doğdu sonra döküldü baya bir süre keldi şimdi gelen saçları daha açık. Işıkta güneşte falan sapsarı parlıyor.
Bebegimm42 Mom078 Ay çok merak ediyorum nasıl olacak tabi sağlıklı olsun da n önemlisi o . Göz rengi de değişir demi
Ereninannesi55 Bebegimm42 valla canım 18 aylığız her kestirmede saçlarını sakladım bayagi bayagi açıldı saçı bildiğin sariya döndü siyah saçı
Mom078 Bebegimm42 Çok umut ettim ben gibi renkli olsun gözleri diye aynı kaldı maalesef koyu kahve 😂 gözleri de aynı babası 😂 zaten kızımı da babası doğurmuş
mirayilknurtolga Bebegimm42 2 3 aylıkken dökülmeye başlamıştı. 6.5 7 aylıkken de tekrar çıkmaya başladı. Şimdi 8 ay 20 günlük saçımız var. Hala toka takacak gibi değil ama elbet olacak😅
Bebegimm42 Mom078 bizim renkli olmaz galiba babamız da bende kahve gözlü ;)))) ahahah kızlar babaya düşkün desene
Mom078 Bebegimm42 Öyle olsunlar ya babaya düşkün olan baba sevgisi alan çocuklar mutluluğu dışarda aramıyorlar …
mirayilknurtolga Bebegimm42 ama genelde bebeklerin ilk saçları dökülüyor. Üzülmeyin. Bizim ki zaten çok azdı doğum saçı kel kaldı. Çoğu bebekte anlaşılmıyor bile döküldüğü.