Yabancı bir sitede görmüştü bebeğe aşı vurulurken emziriyordu anne üstündeki agrı kesici özelliğinden çocuk hissetmiyormuş. Denediniz mi? Ben hemşireye söylediğimde olmaz boğulur öyle dedi. Salı günü 3aşısı var aglamasına dayanamıyorum emzirdinizmi hiç aşı olurken sakin oluyorlarmı?