Angellove94 merhaba kızlar ikinci kez virüse yakalanan oldumu kaç ay içinde tekrar oldunuz ben 1 defa geçirdim ama çok çok ağır atlattım su an çok dikkat ediyorum ama çokta korkuyorum zaten 1.5 ay oldu ama halen etkisindeyim belirtiler devam ediyor nefes darligi öksürük pskolojim çok bozuldu uyku uyumuyorum artık 😔
Emineyilmazz Angellove94 şuan bunu yazarken öksürüyorum geçireli 1 ay oldu bırakmıyor yakamı eşimde de koku tat gelmedi 4 aralıkta korona teşhisi konuldu 1 ay oldu tam
Simiyy Angellove94 ben ilkinde ölüyorum sandım ikincide sadece tat koku gitti bişey olmadı muhtemelen üçüde olmuşumdur sitede bi ara herkes koronaydı bizim kurtulma şansımız yok çünkü
Ay20 Angellove94 çalıştığım kurumda 4. Defa yakalanan bi memurumuz oldu. Doktorlar imkansız olduğunu söylüyor ama 4 defe oldu 🤷♀️ İlk 3 o ayakta 4. Epey zor oldu kadının ve ciğerinde baya buzlanma bıraktı
bgmarik Angellove94 komşum 4 ay arayla 2 kez oldu.Eşi fabrikada çalışıyor.İlkinde normal grip gibi olmuş ama ikinci çok etkiledi.3 yaşında bir oğlu var.O da bir kere oldu çok ateşlenmiş.
Mom980 Agustosta bir defa geçirdim öksürük çok az oldu o zaman , kasımda da covidli (haberimiz yokmuş) kuzenimle beraber uyudum ve iki gün sonra hastalandım öksürmekten ciğerlerim çıkacaktı testim negatif çıktı ama ben ikinci defa geçirdiğimi düşünüyorum
sun88 Angellove94 3 ay yazdım sanıyorum 3 yazmşm sadece özür dilerim. 1 kere olduk. Bir daha olmayız inşallah
Ay20 Angellove94 ilk başta zatüre oldu atlattı sonra 1.2.3. Hep ayakta ciğere inmeden atlattı 4. De artık yoğun bakıma alındı ve ciğerleri buzlandı ama gel gör ki 3 gün önce trafik kazasında öldü tüm kurum coronadan ölacek diye düşünürken Bambaşka sebeple öldü. Vade yettiği zaman bir bahane mutlaka oluyor