Eseslianne Anneler merhaba, 49 gun once dogum yaptim. Ilk zamanlar goguslerimin ucu yara oldu. O aciyla aglaya aglaya bebegimi emzirdim. O donemde bircok amsey denedim zamanla gecti. Cok rahat emziriyordum. Simdi sag gogsumde gene yara olustu. O gogsumu emzirecegim zaman korkuyorum aglaya aglaya genede emziriyorum. Niye olustu yeniden ve nasil gecer bilgisi, deneyimi olan varsa yardim edebilirmi?
Minnakyavrum Eseslianne aynı şekildeyim çok kotuyum cirliyorum evde.. lansinoh ise yaramadı medacasol aldım dün geçirir gibi ama emzirince aynı devam şimdi göğüs ucu aldım onu denicem kremle
emineevgin33 Eseslianne kızlar sizi çok iyi anlıyorum bende doğum yapalı iki ay oldu ağlaya ağlaya emzirmek nedir çok iyi bilirim zeytinyağını hafif kaynatın soğuyunca sürün çok işe yarıyor 2 günde geçti benimki
edizinannesi Eseslianne emzirmede önce sütünü sık gögüs ucuna yay ben hep öyle yaptım hiç yara olmadı
Eseslianne Tesekkur ederim cnm bende deneyecegim gogus ucu koruyucusunu insallah ise yarar. Ne guzel gecmisti yeniden niye oldu anlamadim😔
Gzmgzm Kizlar benimde yara olmustu lansinoh kullandim. Iui gelmiyor gibiydi. Sonra bir ebe tanidigimiz philips avent gogus kalkani al o kremin nemli ortamda kalmasi lazim. Gogus pedi veya ic camasirina degdikce kurur nemli kalmaz ve iuilesmez dedi. Dedigini uaptim 2 gunde iyilesti. Kalkanin delikli bolumuni kullanin sadece
Eseslianne Kizlar onerileriniz icin tesekkurler hepsini deneyecegim. Gogus ucunu almadi bebegim malesed gene aglayarak emzirdim
Eseslianne Yapmadigin sey kalmadi ama genede oldu yara. Simdi de igne batar gibi kizlar. Oyle canim aciyor ki anlatamam. Cok sert gogsum ve ates gibi yaniyo. Baska bisey mi acaba?
KuzeyAtlas Eseslianne mastıt oluyosun süt bırıkmesi. Önce sag gogsunu snra emzır duzelcek hemn sagın sıcak kompleks yap önce ılerlerse kotu bnm 1 haftwa srdu iltaap kpmıs antıbıyotık kullndım bıde ılerlerse ates ve halszlık yapıo grıp gbı bılgınız olsn
Edward Merhaba! Benimde göğüs ucum 2 aydır hep yara garmastan kullandım lansinoh kullandım bepanthen madacosol ne yaptım olmadı iğleşir gibi oluyor sonra yine ağrıyor.. benim ki ama sanki ucuk çıkmış gibi benim göğüs ucum bilmiyorum ne olacak
Eseslianne Tesekkurler kizlar, Krem surup gogus ucu aparatini taktim, emzirmeden once sagdim ve sonra emziirdim. Suan dune gore daha iyi bakalim insallah antibiyotik kullanmama gerek kalmaz ve iyilesir.
KuzeyAtlas Eseslianne sıksık oo gögsünü emzır doldukca canın yanıcak doluysa cookk önce sagıpda emzır 2 gune gecıcek
Busrakorayeymen Gamastan pomat mi ne bi ilac yazmisti doktorum cok yakiyor ama iyi geliyor bi bakin ona