Ssi00 4.aya yakın kolunda kabarma ve kızarıklık başladı sonra iltihap toplar gibi oldu. Sonra iltihaplı görüntü gitti orda aşı yeri belli. Halada böyle yara olmuşta daha iyileşememiş gibi bir görüntüsü var 8 ay 20 günlük. 1 yaşa kadar oluyormuş. 1 yaşından sonra yine iz olmazsa tutmamış olabileceğinden test yapıyorlarmış.