Kızlar bir ebeden dinlemiştim. Bebeğimizi uyuttuktan sonra odadan uzaklaşıyoruz ve bebeğimiz onu terk edeceğimizi bildiğinden uyumak istemiyor uyuyunca da kolay dalamıyormuş. Bu sebeple o dalınca hemen yanından ayrılmayın elinizi eline karnıma koyun biraz daha derin dalınca uzaklaşın diyor. Bende doğduğu gündem beri öyle yapmaya çalışıyorum . Ne zaman emziğini verip kahvaltıya falan kaçsam ciyaklıyor yarım yarım yanına çağırıyor . Mantıklı olabilir. Belki Bilgi işinize yarar. Demekte fayda var