Benim bebiş te 4 ay 13 günlük sırt üstü yatırıyorum gece Bi bakıyorum yan olmuş sabah kalkıyorum yüz üstü uyuyor. Bende sırf bu yüzden onu kontrol etmekten uyuyamıyorum uyku sersemi yüz üstü olur Allah korusun nefes alamazsa birşey olursa diye gram uyuyamıyorum hep tetikteyim. 🙄