Mom084 Merhaba arkadaşlar ben kızımda dalın şampuan kulaniyordum 2 3 banyodur uni kullaniyim dedim neyse kullandım yanağında ve göğsünün orasinda kızarıklıklar oldu Bu arada 6 ay 7 gunluguz 6 Şubat'ta aşı olduk acaba ondan mı derken sadece elma muhallebesi ve havuç püresi verdi ve sabah sadece 2 gün yumurtanın o sarı kısmını verdim (yumurta da verelim 1 hafta oldu ) Doktorum a mesaj attım ama daha dönüş de yapmadı
Ebrcrkc Mom084 şampuan yapar mı bilmiyorum cnm ama ikisininde içeriğinde kimyasal var başka şampuan kullananlar daha iyi olur bence
Deletedmom324 Mom084 mustela alın derim. Cilt tipine gore satılıyor. Ben de yenı kullanmaya basladım. Zaten mustelanın tüm ürünleri içerik olarak cok iyi.
Mom084 Ebrcrkc evet maalesef her şampuan da veya ıslak mendil de vardır ama ne kullanicaz biz bu Bebislere müze😨
Ebrcrkc Mom084 şampuan kimyasal olmayanlar var cnm e bebeğin sampuaninda yok mesela ben onu kullanıyorum yine ıslak mendilde e bebeğin markası olan baby me yenidoganda kimyasal içermiyor