Hanımlar kızıma kahvaltıda ıhlamur vermek istiyorum sizler nasıl yapıyorsunuz ? Geceden mi demliyorsunuz yoksa sabahlarımı ? Birde zeytini nasıl veriyorsunuz geceden suda bekletip küçük küçük doğrasam olur mu ? İlle robottan geçirip ezmemi yapmalıyım acaba ? Kızım pütürlü yiyebiliyor hatta daha çok seviyor o şekilde çiğnemeyi falan ama bilemedim.