19nisan Kızlar yaz tatilinde kayınvalidemlerin evine gitmiştik elektrik Kontağı sebebiyle ufak bi yangın çıktı Ocak’ta hemen müdahale etti eşim söndürüldü. Ama onlar benim ocağı yanlış açtığımı gaz kaçağı olup doğalgazın patladığını savunuyor. Eve gelen tamirci de davlumbaz elektrik kaçırmış diyor fakat Hale’n aynı şeyi söylüyorlar. Bende buna çok kırıldım ve konuşmuyorum şu an. Sizler olsanız ne yapardınız ? Nasıl bi yol izlemeliyim. (Eşim asla baskı yapmıyor konuş falan diye haklısın konuşma diyor)
Joipt 19nisan davlumbazı,ocağı komple değiştirirdim hatta gerekirse bütün mutfağı komple kırdırır yaptırırdım bir daha da yüzlerine bakmazdım.
Gamzetrl 19nisan eşin baskı yapmıyorsa mecbur değilsin. Ki yapsa bile mecbur değilsin. Yaptıkları çok ayıp kızım aman sana bisey olmadı çok şükür dicegi yerde görgüsüzlük yapmış. Ben olsam konuşmam.
19nisan Annnisshhh beni en çok kıran da oğlum senin canın sağolun torunumun canı sağolsun deyip bana hiç bir şey dememesi ☹️
Annnisshhh 19nisan boşver seninde canın sağolsun demezkerse demesinler.. Onların duasıyla bugüne gelmedin ki salla gitsin.. İt ulur kervan yürür herşeyi kafana takma 🙂
19nisan Joipt yapıldı zaten ertesi gün. Ama şok içindeyim kaç ay üstünden geçmesine rağmen. İçimden atamıyorum bir türlü
Joipt 19nisan bazen de diyorum aman ya ölümlü dünya onlar yaptıklarıyla kalsınlar sen iyi ol diye ama bu benim gelgitim tabi 🙄🙈😅