SeverusSnape RumeysaMom çok küçük daha aslında, benim kızım o aylarda hiç uyanmazdı resmen. Beslemek için zoruyandırıyordum. Gazı olabilir, kalın giyinmiş olabilir, kucağınızı ve kokunuzu arıyor olabilir. Minicik daha ya, Allah bağışlasın :)
RumeysaMom SeverusSnape ya oda 22 23 derece olunca soguk oluyor gibi sanki ideali o ya ben üşüyorum mesela ozaman nasıl giydirmek lazım
Urasinvalidesi61 RumeysaMom kendi giyildiğinden bir tık kalın. Biz üst sınır 24 e alıştırdık bebeğimizi hep
Urasinvalidesi61 Uyku saatini biraz daha ileri alabilirsin biz 10 da banyo yaptırıyoruz. Banyo sonrası uyumuyor sıpamız oyum ve masajla yoruyoruz onu 12 de uyuyor. Birde rutinlerimiz var mesela gece ev karanlık ve sessiz gündüz ise aydınlık ve sesli. Aynı odada uyutuyoruz. Bir iki salladık hemen ayağa alıştı bir haftada zor unutturduk. Bebekler düzeni seviyor canısı. Düzen oluştur. Oyun arkadaşı olsun mesela. Belirli saat sonrası odasından çıkmasın uyutmasan çıkmayın babası ile paslaşın bir zaman içinde alışıyor. Uyumadan önce duş sonrası masajda bebeği güzel yoruyor ve dinlendiriyor sırtına karnına sonra küçük egzersizler. Annesi düzeni oluştur yoksa bir yaşında hala yarım saatte bir uyanan arkadaşlarımın çocukları var.
Badeekus RumeysaMom [url=https://hizliresim.com/OnVboT][img]https://i.hizliresim.com/OnVboT.png[/img][/url] bebek uyutucuyu kullanıyorum 5 dkda uyuyor pis pis+süpürge sesi var 9 da yatırıyorum 1 de emmeye kalkıyo yenden uyuyo derin uykusu 4 aylık oldk
Urasinvalidesi61 RumeysaMom korkma korkma :) şimdi oturtursan Allah’ın izniyle zorluk çekmezsin. Hemen fark ediyor.
SerpilG RumeysaMom doktor bana 3 aylık olduğunda söyledi. Rutin oluştur artık aynı saatte yıka aynı saatte uyut diye. Biraz erken mi acaba sizin için?