Kumsal25 Bebeğim uyku ve beslenme resdi yaşıyor mama verdim bi kere zar zor şmdi sulı yeşimlisi kaka yaptı patırt diye önceleri yapamazdı şndide kakasını tutamaz oldı sebebi nedir alerji değil diyor doktoru ozmn ne karın ağrısı olması normlmi
Kumsal25 maraslihatun elleride sürekli ağzında ama gazdanmı damaktan mı bilmiyorum 4 ay 16 günlük . Mamayı verdim hop hemen kaka yaptı doğdgndan beri gaz deniliypr